Організація роботи закладу у період карантину
Наказ
по Дудчанському ЗОСШП
№ 23 від 12.03.2020 р.
Про організацію роботи
Дудчанського ЗОСШП
на період карантину
На виконання наказів МОН України про організацію роботи загальноосвітніх закладів під час карантину з 12.03.2020 по 03.04.2020 р. з метою збереження здоров’я працівників та для запобігання поширенню короновірусу COVID-19
наказую:
1. Запровадити особливий режим роботи на період карантину
2. Зупинити навчально-виховний процес в приміщеннях школи та дитячого садка з 12.03 по 03.04.2020 року, заборонивши перебування у закладі здобувачів освіти у цей період.
3. Дозволити педагогічним працівникам працювати у дистанційній формі, використовувати власні веб-ресурси для підготовки відео уроків, тестових завдань, дистанційних онлайн-консультацій для учнів, завдань для самоперевірки тощо за затвердженим індивідуальним планом.
4. Дозволити педагогічним працівникам користуватись веб-ресурсами школи і дитячого садка для дистанційної роботи з учнями.
5. Педагогам закладу скласти індивідуальні плани роботи на період карантину.
6. Технічний персонал перевести в режим чергування у закладі.
7. Працівникам з числа обслуговуючого персоналу, спеціалістам виконувати роботу з дезінфекції приміщень, обладнання закладу з метою підтримання його функціонування після карантину та збереження майна.
8. Усім працівникам суворо дотримуватись правил самоізоляції. При необхідності виконання функціональних обов’язків безпосередньо у школі і дитячому садку працювати відокремлено або групами не більше 3-5 осіб; обмежити контактування з іншими працівниками.
9. Встановити гнучкий графік роботи усіх працівників закладу згідно з їхніми побажаннями та можливостями.
10. Працівникам закладу обмежити перебування у громадських місцях, на вулицях, спілкування з хворими на простудні захворювання людьми та можливими носіями небезпечних хвороб.
11. Усім працівникам ретельно слідкувати за своїм здоров’ям, при наявності найменших ознак застудних захворювань залишатись удома і повідомити про це лікарів.
Директор закладу: Т.В.Мельник
Коментарi